Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Op bezoek bij Roxy

Donderdag

Vandaag ben ik bij Roxy geweest. Roxy is de hond van oma en ik ga daar nog vaak naar toe.
Roxy is mijn vriend, maar dat weet hij zelf alleen nog niet. 
Toen Roxy ietsje jonger was zag hij er zo uit ð 
Maar nu heeft hij heel erg veel haar en is hij ook al ruim 17 jaar.
Daardoor ziet hij er nu zo uit ò



Maar goed....ik ging lekker wandelen en kwam uit bij oma en Roxy. Onze kennismaking verliep al stukken beter dan de vorige keer. Eerst moest ik nog even aan de riem blijven en liep dat witte mormel....oeps pardon...mijn toekomstige vriend, gewoon los door het huis. Ja, ja, ik begrijp t....het is ook zijn huis.
Na een tijdje, toen we beide niet meer gromde, mocht ik ook los.
Nou toen was het al een stuk leuker bij oma in huis.

Roxy en ik hebben elkaar verder maar genegeerd.
Zoals gezegd, we worden vrienden, alleen weet hij dat nog niet.


Bij oma in huis vond ik een mandje. Ja helemaal zelf gevonden hoor!

Daar zaten echt geweldige speeltjes in. Moet je kijken ! ð
Het zijn wel allemaal hele kleine speeltjes, waardoor ik nu eindelijk snap hoe Sneeuwwitje zich tussen die dwergen gevoeld moet hebben.



Er lag ook een fantastische bal tussen. Daar zat een soort werpslinger aan en die kon het hele huis door.

Ik heb nog wel even geprobeerd of deze bal kapot kon, want dat was me eerder gelukt.

Nou....al met al was mijn vriendschap met Roxy dus al aardig in ontwikkeling.

Met het uitlaten hebben we dan ook gewoon samen gelopen. Alleen ging hij wat sloom op zijn oude dag, dus ik ben met mijn bazinnetje een stukje verder gaan lopen.

Weidsteeg


Ik heb langs een hele lange straat gelopen. Er leek geen einde aan te komen! Allemaal niet zo erg, maar ik zag halverwege pas dat alle honden aan de overkant bij het water liepen, en ik dus niet...balen!

Na een tijdje gingen we een hoek om, ben toen weer een hoek om....en ja uhmmmm toen vast nog wel ergens een hoek om.....en toen gebeurde er iets raars....
Mijn bazinnetje maakte mijn riem vast aan een fietsenrek en liep toen weg!
Of all people....mijn bazinnetje liep weg! En ik had echt niets verkeerds gedaan hoor!
Ik was best een beetje bang, want ja, komt ze nou nog terug?
Maar toen zag ik haar, door het raam, binnen staan te wachten. Pffff...dat het ging hagelen vond ik niet zo grappig, maar dat ik alleen was vond ik echt niet fijn. Gelukkig kwam ze gauw naar buiten en maakte me los. We zijn toen bij de huisartsenpost lekker in het portiek gaan schuilen.
Toen ging het ook nog hagelen

Wachten bij de apotheek...wat duurt het daar toch lang.


Er kwamen heel veel mensen voorbij lopen. Sommige wilden mij wel aaien, maar sommige mensen liepen met een grote boog om me heen. Onbegrijpelijk, want ik discrimineer hun ook niet met hun bandje om hun hoofd!?

's- Middags heb ik ook nog even met mijn jongste baasje gespeeld.
Ik heb ook zo'n geweldig worstjestouw gekregen van Roxy.
Die bleek nog van Lizzy te zijn geweest.
Geen idee wie Lizzy is....dat moet ik toch eens vragen.



Als ik fanatiek word, kluif ik wel per ongeluk op zijn vingers.
Maar na een rondedansje is het blijkbaar al weer over.


 WOEF



Geen opmerkingen: